Ett soligt Hove och nackont

Hejsan! 
Idag är det en finfin dag här i Hove och jag är redo att leva livet. Fias pojkvän är här på besök framtill fredag, och senare idag ska vi bege oss till mataffären och handla lite inför veckan. Det känns väldigt vårigt ute(har dock inte varit ute ännu...) och jag är taggad på att gå ut sen.

Något som dock hindrar mig lite är att jag vaknade med världens sämsta huvudvärk idag, som nog är en följd av att jag också har väldigt ont i nacken idag. Har nu ätit lite och tagit en värktablett så jag hoppas att det ska hjälpa. Annars känner jag mig ganska begränsad, det gör ont precis hela tiden.

Dagens ganska ospännande klädsel
Tröja: Junkyard XX-XY
Byxor: Fabulous, från Lager157






Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin