Familjen Hovis

Spelade Sims nästan hela dagen igår, och kan ju säga att intrigerna blev ju bara värre och värre(jag hade såklart ingenting med saken att göra...ehehe).
 
Azalea och Bing fick fler och fler barn tillsammans, tills skaran nådde fem. På grund av Bings bristande intresse i uppfostringen, skaffade Azalea en ny bästa vän vid namn Blair som skulle kunna stötta henne och barnen i svåra tider....
 
 
Sen blev det bröllop mellan Azalea och Bing! Paris dök upp trots vissa kontroverser....
 
 
Det byttes ringar.
 
Någon börjar känna sig obekväm...
 
Och heeelt plötsligt inser Paris vad som håller på att hända, "åh nej, min Sugar Daddy ska gifta sig med min bästa vän, jag är så arg!!!"
 
Hon bestämmer sig för att läxa upp Bing... Det utbyts mördande blickar.
 
Paris flyr bröllopet, Bing rusar efter henne och lämnar Azalea ensam på sjävlaste bröllopsnatten...
Det går väl sådär när han försöker förklara situationen för Paris.
 
Bing återvänder till sin fru...
 
 
Några dagar senare... tvillingar! Novalie och Nathaniel föds.
 
Men Bing ger inte upp förhållandet med Paris och till slut får han sin vilja igenom
 
 
Azalea, lyckligt ovetandes om intrigerna, bjuder över sin bästis för att hänga
 
 
Bing kommer hem, och ännu en gång blir Paris beviken över att han vägrar lämna Azalea
 
 
Men aggressionerna verkar blåsa över ganska snabbt....
 
 
Under tiden får Azalea och Bing ännu ett tvillingpar. Förhållandet är stormigt och Bing fortsätter att besöka Paris.
Ibland tar han ut sin frustration på barnen....
 
 
Under tiden har Paris hunnit förlova sig och bli gravid med en annan man... Något som däremot inte hindrar Bing ifrån att hälsa på.
 
 
Paris får sitt barn. Dumpar pojkvännen, och blir gravid igen... Denna gången med Bings barn. 
Väl hemma får Azalea nog. Hon kan inte längre undvika ryktena om Bings otrohet och väljer att konfrontera honom en gång för alla!
 
 
Tror Paris börjar bli lite av galen av alla intriger....
 
 
Helt plötsligt står han där helt utan flickvän, lille Bing. Med ett barn på G med Paris och fem små barn med Azalea... 
Kommer någon av dem kunna förlåta Bing? Eller måste han söka sig till Emma Hatch?(som han för övrigt hånglade lite casually i parken med en gång...)
 
 
 
 
 
 Fortsättning följer.
 

Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin