Trötthet, Savers och House of Cards

Trots trötthet och ont i halsen, hade jag en rätt behaglig dag igår. Jag promenerade till centrala Hove och till en rätt billig butik som heter Savers, där man kan köpa det mesta när det kommer till hushållsartiklar, skönhetsprodukter och receptfria mediciner. Kände mig piggare efter en lite promenad, men satt ändå och chillade framför House of Cards och Netflix resten av kvällen. 

På tal om House of Cards har jag tittat ganska intensivt på den serien i ett par dagar nu. Igår kväll började jag på säsong 2... 

Så här såg jag ut igår, jeans och t-shirt, så spännande var det.




T-shirten kommer i alla fall från Monki och inhandlades förra sommaren.




Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin