Fredag fina fredag & besök av familj!

Hejsan!
Idag är det strålande väder ute och jag är taggad på livet. Dock känns det som att jag mest kommer gå och vänta halva dagen, mina släktingar kommer nämligen och hälsar på ikväll! Eller inte bara ikväll, utan framtill tisdag morgon! Är riktigt taggad! Känns väldigt konstigt att inte ha träffat mamma på mer än två månader, men nu är hon alltså på väg. Ska även bli roligt att hänga mycket i centrala Brighton, ska försöka komma ihåg att ta mycket bilder!
 
Kände mig inte så snygg idag, men här kommer några heta webcam-bilder.
 
 
 
 

Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin