Häng på hemmaplan och Lager157!

De senaste dagarna har jag till stor del hängt hemma i vårat hem i Sverige, vilket har känts väldigt skönt. Jag har ätit godis, klappat på djur och förberett en del av min packning inför returen till England på söndag. Idag var Hampus och jag även på Lager157, varifrån jag gick en grå tröja och en mysse rikare! Jag är nöjd.

Imorgon så ska jag väl försöka komma igång med pluggandet och eventuellt också möta upp Hampus i Kungsbacka och umgås en stund.

Katten Cosmo ❤️







Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin