Livet

På riktigt. Är det fortfarande folk som besöker den här bloggen? Vad roligt! Verkligen roligt. Hahaha.

Oavsett så kan jag ju då uppdatera om att jag för tillfället är bosatt i Brighton, England och kommer så att vara framtill ca. i juni i år då jag har valt att skriva min C-uppsats om engelsk litteratur här. Just nu är livet annars inte så väldigt spännande. Jag är otroligt pank och lever studentlivet deluxe. Men en fantastisk upplevelse det också! Det kommer jag åtminstone känna när detta väl är över. Just nu är det mest tråkigt att vara så fattig. Det begränsar ju det här utomlandsäventyret lite också, tråkigt nog.

Idag ska jag skriva en uppgift till en kurs som heter Litteratur & Psykologi, men har ännu inte börjat. Varvar istället med att spela Candy Crush & Farm Heroes på Facebook. Mycket produktiv.


Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin