Möte på skolan

Sitter just nu på bussen på väg hem från ett möte med min handledare för C-uppsatsen jag skriver här i Brighton. Ska skriva en uppsats som behandlar genus och negative capability i Charlotte Brontës Jane Eyre. 

Det är lättare sagt än gjort men som tur är klarnar alltid något efter att jag har haft möte med min handledare. Nog ska det kunna produceras en litteraturuppsats den här terminen allt! Helst en som skulle göra Charlotte Brontë stolt och inte förbannad.

Nu bär det av hem för att jobba lite på bloggens utseende!

Tidigare idag var det motljus och skuggor av mobiltelefoner på jackan.




Kommentarer
Av: Ebba Sofie Andreasson

Sv: åh tack så mycket!!!😘❤️

2015-03-17 @ 22:29:45

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin