Intervju med Michelle

Intervju med Michelle från http://michellepettersson.blogg.se





"En glad och jordnära femtonåring med ett stort intresse för hälsa, skriva och baka"



Vad/vem fick dig att börja blogga?
- Jag läste bloggar som b.la Kenzas och blev otroligt inspirerad. Har även ett stort intresse för att skriva så jag chansade på att starta upp en blogg för att skriva av mig och för att mina mor och far föräldrar och några släktingar som bor längre bort, kunde läsa om vad jag har för mig på dagarna.

Hur länge har du bloggat?
- Sedan 1 Juni 2008 men det är först nu som fler och fler besökare trillar in och bloggen blivit större.

Vad är roligast med att blogga?
- Att få gulliga kommentarer och mail samt att tipsa och hjälpa varandra!

Vad är roligast att blogga om?
-
Hm, jag kommer inte på något speciellt. Jag tycker att det mesta är kul, en blandning av allt. Men jag gillar att dela med mig utav mina tips och mode.

Bästa sättet att handskas med negativa kommentarer?
-
Ta bort & ignorera dom totalt! Det är bara avundsjuka och/eller fega människor som tror att de kan "gömma sig bakom sina dataskärmar" och hacka på oss för att vi ska ta illa upp- enbart för att stärka sitt eget självförtroende. Jag har en tanke om dessa människor som gör sådant, jag tror att dom egentligen är väldigt svaga och osäkra människor  eller så är dom så självgoda att dom inte klarar av att se att andra är lyckliga, duktiga och har framgång.

Vad gör en blogg "bra" ?
- Bra uppdatering och trevliga inlägg skulle jag nog säga.

Vad skulle du ALDRIG kunna blogga om?
-
Det som är för privat. Tex. för privita saker om min familj eller mina vänner och framtida kärleksliv och barn, eller saker som kan anses kränkande eller få andra personer att ta illa upp och så hemligheter såklart. Jag kommer heller inte avslöja vilken stad jag bor i eftersom det tyvärr finns människor som kan missbruka det på olika sätt. Internet är inte så säkert som man tror och därför ska man inte avslöja för mycket om sig själv egentligen.

Vart är du/vad gör du om 10 år?
- Då är jag 25 år! Jag har faktiskt ingen aning, kanske jobbar jag som journalist eller har öppnat ett eget Café. Eller så är jag i U.S.A och jobbar som Au Pair (en av mina drömmar) eller så har jag rent av hittat min drömkärlek och väntar barn, jag älskar barn och vill gärna ha två-tre egna när jag blir äldre...

Vilken blogg har inspirerat dig mest?
-
De stora bloggarna, som Kenza, Stina-lee och Lisasplace, men mest av allt Kenza.

Vad gör din/er blogg unik?
-
Bra uppdatering & trevliga, varierande inlägg. En blandning av det mesta.

Kommentarer
Av: FOTOGRABBEN.SE

Gillar du att intervjua folk? :D

2010-04-11 @ 17:30:23
URL: http://FOTOGRABBEN.SE
Av: It´s you and me ! - Smycke- & Dekor tävling pågår !

Intressant :)

2010-04-11 @ 17:46:17
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Av: Frida

Hej!



Jag undrar lite snabbt bara;

Vilken typ av blogg intresserar dig?



Mode, skvaller, komedi (vilken typ?) etc.

Är det någon slags blogg som fattas i bloggvärlden enligt dig?



Vad skulle locka dig till att läsa en viss blogg?



Mvh Frida.

2010-04-11 @ 17:50:39
URL: http://parentaladvisory.blogg.se/
Av: ☆Caisa☆

Av: ååh tack desamma! :D

2010-04-11 @ 17:55:18
URL: http://caisaandersson.blogg.se/
Av: Madde

haha:) detsamma!

2010-04-11 @ 17:56:45
Av: Sophia

Man tackar så mycket! Detsamma, mycket roligt koncept!



Ha en bra kväll!

2010-04-11 @ 18:01:27
URL: http://oophi.blogg.se/
Av: I D A

Svar: Ja, det är det verkligen! :)

2010-04-11 @ 18:06:07
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/
Av: lydia

sv; Tack !

Bilderna är tagna igår i Västerås, Gallerian :)

2010-04-11 @ 18:17:54
URL: http://absolutlydia.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin