Intervju med Veronica från http://www.myperfectlifee.blogg.se

Blogg: http://www.myperfectlifee.blogg.se



Om bloggen: "Min blogg handlar mkt om mitt liv, sambon, hundarna, vänner och skolan. Men även mkt om mode och senaste inköpen. Den handlar mycket om en helt vanlig 19 årig, eller ja så vanligt det kan bli med pojkvän, egen lägenhet, hund och en garderob av skor och väskor som är to die for! Som namnet lyder, det är my perfect life och innehar alla perfekta delar av mitt liv och i min blogg får alla ta del av mitt perfekta liv!"



Vad/vem fick dig att börja blogga?
-  min kompis Malin, fick mig att börja blogga för några år sedan, jag har haft några olika bloggar sedan dess. Men hon bloggade så då blev jag också lite indragen i det och fastnade i bloggberoendet, haha nej skämt å sido. =)

Vad är roligast att blogga om?
- Det finns egentligen inget speciellt som är extra kul att blogga om jag tycker snarare att allt jag bloggar om är kul att blogga om, inget tråkigt får finnas i min blogg! ;)

Följer du några bloggar?
- Ja jag följer några stora bloggar, bla. blondinbella, kissie, kenza, charlotta flinkeberg, Perelli, miss extra och mina vänners bloggar, sen en och en annan mindre blogg.

Vilken blogg skulle du säga har inspirerat dig mest?
- Blondinbellas blogg har inspirerat mig för hon är så vacker och genuin person, hon är äkta och har en intressant blogg som speglar hennes otroliga liv, det är inspirerande att läsa hennes blogg.

Hur länge har du bloggat?
- ca 2-3 år, 3 år är nog troligast.

Vad gör din blogg unik?
- Alla bloggar är väl unika? Alla människor är unik och på så sätt borde väl alla bloggar vara unika på sitt sätt. Min blogg är väl unika för att jag är någorlunda ocensurerad, skojfrisk mm. den speglar mig rätt mycket.

Vad är roligast med att blogga?
- Det roligaste med att blogga är att det är så kul och kolla in sin egen blogg, kolla resultatet, designen och så mår man så bra när man har fått skriva av sig! =)

Vad gör en blogg "bra"?
- En blogg är bra när man verkligen inte kan sluta läsa den, man läser sida efter sida och är bara helt fast. Då vet man att man har kommit över en bra blogg!

Finns det något som du vet att du ALDRIG skulle kunna blogga om?
- Haha nog är jag ocensurerad men jag skulle nog aldrgi blogga om mitt sexliv t.ex. det är lite too much! =p

Hur skulle du beskriva din stil?
- Min stil är kvinnlig och anpassad efter olika trender men jag gör trender till mina egna och anpassar det efter hur jag känner för tillfället, ena dagen mixas nitpumps med skinnleggins och en kofta och andra dagen är det tajta jeans med en liten söt topp och stövlar. Jag gör det som faller mig in och det är alltid kul och se hur dagen börjar stilvis för mig. Kvalitet är nyckelordet och det är alltid en liten designersak som hänger på armen och skyhöga skor, thats my obsession and passion! oj jag skulle faktiskt kunna beskriva min stil som shoeoholic! haha skulle inte klara mig utan mina klackar, trots mina 175 cm =P.







Kommentarer
Av: ella

jorå, allt är bra :)

själv då ? (A)

2010-02-09 @ 20:50:01
URL: http://ellasj.blogg.se/
Av: aw - gotlandstöis ツ

imorgon kanske skola :D sj ?

2010-02-09 @ 22:58:13
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Av: bella

åh vilken liten sötnos du håller i på bilden:D:D

2010-02-10 @ 20:31:20
URL: http://bellahs.blogg.se/
Av: Veronica

Åh tack wså mkt! =) det är min lilla bebis =) han fyller snart 1 år och är en amerikansk akita =)

2010-02-11 @ 16:52:41
URL: http://myperfectlifee.blogg.se/
Av: lina

yes it is :)

allt bra?

2010-02-11 @ 17:12:43
URL: http://rlina.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin