Intervju med Linnéa

Här kommer en intervju med Linnéa från www.bloggar.tk

"Min blogg handlar om mig och min vardag :O
Jag skriver lite senaste nytt, uppdaterar väldigt ofta...
Jag ger även tips till läsarna.
Jag tror nog att bloggen är väldigt intressant att läsa
för att jag skriver om typ allt möjligt!

Jag heter Linnéa som du kanske vet, jag är snart 11 år
och ha vell typ bloggar i lite mer än 2 år.
Fast på olika bloggar såklart ;)
Jag bor i stockholm,
Mina intressen är såklart kompisarna, mina husdjur, fotografering, blogga, shoppa ,
Jag älskar när inga föräldrar är hemma ;) Då blir de FF (föräldrar-fritt)

Haha :D
Min blogg heter :
www.bloggar.tk, man kan även söka på www.kaxie.tk :D Fast båda 2 leder till min blogg^^ ;D
Ha det bra ;) /Linnéa"


Vad gör din blogg unik?
 - Att jag inte härmar andra bloggar, min blogg är personlig :)

Varför började du blogga?
- För jag kollade in andra bloggar, de ökade mitt intresse för bloggning! :D

Vad är roligast att blogga om?
- De är roligast att blogga om nått posetivt och roligt.

Vad är roligast med att blogga?
- De roligaste med att blogga är att man har så fina läsare.

Vilken blogg har inspirerat dig mest?
- Oj de vet jag faktiskt inte, En av de är din såklart ;)

Gör du dina designer själv?
- Ja oftast, men inte alltid...

Vilka tre ord beskriver din blogg bäst?
- Personlig, bra, läsvärd :D

Följer du några bloggar?
- Inte just nu iallafall....

Vad gör en "bra blogg"?
- Att den inte härmar en annan blogg, att man gör sin blogg efter sina egna tankar och idéer.

Har du några nyårslöften?
-
Jag har faktiskt inte nått speciellt nyårs-löfte. Eller jo :) Att inte dricka läsk så ofta på vardagarna ;)

Bloggen hittar du alltså på: www.bloggar.tk










Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin