♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.

Här är intervjun jag gjorde med Jenny från http://forsbergjenny.blogg.se/

Lite kort om bloggen:

Jenny är namnet och detta är min blogg om min kamp mot min vikt.
Kampen betyder inte vill bli smala och spinkiga personen.
För att den betyder att vill bli mer hälsosammare och gå ner bara så att jag inte kan få skador just bara för min vikt. För skador kan alltid få vill inte att det ska bero på vad jag väger.
Detta var allt för mej vet ni om det i alla fall.

Vad fick dig att börja blogga?
- Att vill ha ett ställe där alla läsa om vem jag är vad jag hittar på och lyssna på vad jag har att säga om saker och ting.

Hur länge har du bloggat?
- Har bloggat typ i tre månader.

Varför ska folk läsa just din blogg?
- Bara vill höra jag hittar på i livet. Vad jag gör för gå ner i vikt. Andra saker händer. Tycker bloggen är läsvärd bara läsa på annars bara låta bli.

Följer du några bloggar?
- Jag följer några bloggar tycker är intressanta och vänners bloggar. Alltid kul hitta nya bloggar som jag kan läsa.

Vad ska en bra blogg enligt dig innehålla?
- Skriva saker hänt i livet eller vad har för kamp i livet. Vissa bloggar bra bara skriver om vardagen visst sätt.

Vad gör du på fritiden?
- Går på promenader med Rocky, hjälper folk med designer har tid till det, brodera. Hålla på i powerpoint, är med vänner och pojkvännen.

Vad fick dig att börja vilja gå ner i vikt?
- Har alltid varit överviktig men att höra sin moders som säger ont överallt hela tiden fått mig att ändra på mej fast inte går fort men går framåt. Så har mål vill uppnå. Hoppas gör en dag.

Vilka 3 ord skulle använda för att beskriva dig själv?
- Lyssnade, glad, omtänksam person.

Vad är roligast med att blogga?
- Att få kommentarer och skriva vad vill utan någon säga åt mej inte får skriva det vill.

Har du några nyårslöften för 2010?
- Ja det har jag det är att motionera och vara hälsosam.


Bloggen hittar du alltså på: http://forsbergjenny.blogg.se/



Kommentarer
Av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.

det vart ju bra

2010-01-03 @ 21:33:00
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Av: Gossiprightnow

sv : Jaaa skit sugen på intervju, det ser skitkul ut! :D:D

2010-01-03 @ 21:46:46
URL: http://gossiprightnow.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin