"En hatt jag aldrig någonsin sett förut"

Så går det om man frågar mina kära vänner vad jag ska har för rubrik. Jag klagar inte :)

Gissa vad jag ska ut och göra nu? Gissa? Nä, jag antar att jag är orättvis. Med den tidigare infon om mig och mina livsstilsvanor som ni har fått skulle ni inte ens i era vildaste fantasier ha kunnat gissa att jag för första gången på eget initiativ(dvs. med influenser och goda idéer från goda vänner, inget jag har kommit på på egen hand inte)faktiskt ska ut och TRÄNA. T-R-Ä-N-A.

Denna idé uppkom när vi satt och käkade ännu ett kilo godis och klagade på hur tjocka vi är. Det bästa med att vara i Hunnebostrand när sådana här idéer hittas på är att man inte har någon anledning till att inte göra det. Förutom den vanliga latheten. Men ändå. Liksom.


NU SKA HÄR TRÄNAS!


Träningen avslutas med en tripp till Coop för lite.. mat.

Så kool som man kan vara när man ska ut och träna säger jag bara.




Right. Observera att det är molnigt ute och alla har solglasögon på sig. Likadana solglasögon.

Kommentarer
Av: ida

sv:tacktack! :D

2010-07-21 @ 00:42:09
URL: http://evildeeds.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin