Jag vill packa 5867 veckor innan avresa.

Som jag tidigare har... nej, inte alls har berättat, så flyger jag till Helsingfors på tisdag för att stanna där i en vecka. Jag kom ju som sagt hem igår från Hunnebostrand och nu bär det alltså av igen. Så mycket som jag älskar att resa så är det också extremt ansträngande. Mest den där packningsdelen. Jag vet inte riktigt varför, men jag vill alltid packa i väääääldigt god tid. Självklart, säger ni då, men eftersom jag har så kasst minne(vore jag inte 17 hade jag varit helt övertygad om att jag har alzheimers, allvarligt)så brukar jag göra mina packlistor(ja, jag gör packlistor) ca. 2 veckor innan avresan och packningen ungefär en vecka innan. Lite onödigt kan man ju tycka men för mig känns det tryggt att ha allt packat och klart en lång tid innan så att jag hinner fylla på med saker jag har glömt att packa innan vi åker.

Mitt problem nu är att jag har endast två dagar att packa. ENDAST två dagar. Ändå kan jag inte motivera mig själv till att börja heller.

Jävla lathetsgener.




Kommentarer
Av: Daniel

Hahaha du ger dig visst inte. Han är lika mycket grabb som du är nyfödd ;O



Hur kan du inte ha råd med en sån fin dress, pengar växer ju på träd !

2010-07-24 @ 22:13:51
URL: http://danielgreen.blogg.se/
Av: Daniel

Det räcker att du beställer 28 stycken. Så har du slagit den dära filmen 27 dresses ;D

2010-07-24 @ 22:44:33
URL: http://danielgreen.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin