Morgondagens ack så udda planer.

Kan ni gissa vad jag ska göra imorgon?

05.30 prick imorgon ska jag infinna mig i Gottskär, som är en av våra lokala strand-ställen häromkring. Varför 05.30? undrar ni då. Jo, 05.30 imorgon ska tydligen jag och mina idéerika bästisar packa bagsen med frukost och andra trevliga saker och dra till denna plats för att granska solen i all sin härlighet.

Som den morgonmänniska jag är behöver jag nog inte tala om att det inte var jag som kom med denna idé, utan den får mina vänner Näsa och Folie full credit för. Jag måste dock medge att själva idéen låter himla mysig och fridfull.

Det där sista får jag väl äta upp imorgon när det är dags att kliva upp ur sängen. Jag lär få använda kakorna i väskan som motivation för att resa mig upp.

Kommentarer
Av: J

sv; japp :)

lägg gärna en röst också http://filiifjonkan.blogg.se/2010/july/finalister.html#comment , nr 8 (:

puss

2010-07-07 @ 22:05:58
Av: J

oj, glömde skriva min blogg adress i kommentaren ovanför, nu får du den :)

2010-07-07 @ 22:06:41
URL: http://jjohannapedersen.blogg.se/
Av: Erika

Sv: Jag håller med! Den är verkligen inte snygg. Jag tycker att en förlovningsring skall vara enkel och stilren, inte stor och klumpig. Men alla har väl olika smak antar jag...

2010-07-07 @ 22:41:54
URL: http://priggles.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin