"Another promise, another scene, another packaged lie to keep us trapped in greed."

Det har tagit mig.. jag vet inte hur länge, att hitta en lämplig rubrik till det här inlägget. Jag är seriöst sämst på rubriker. Det går inte. Så jag bestämde mig för att helt enkelt stjäla någon trevlig mening ur en trevlig låt. Då fick jag istället problem att välja låt. Det blev i alla fall Muse. Bara för att jag gillar dom.. liksom.

ÅH, ni är så sjukt intresserade av det här eller hur? mhm, tänkte väl det.

Nu kommer jag inte på varför jag skulle blogga egentligen, the rubrajk ruined the inlägg säger jag bara. Äh.

Oh well... - GOD MORGON VÄRLDEN!


Kommentarer
Av: Jonas

finns inga goda morgonar:)

2010-06-30 @ 09:22:31
URL: http://jonaslindh.wordpress.com/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin