En uppdatering från Kalkonen.

Åh, egentligen har jag ingen aning om vad jag ska blogga om. Egentligen hade jag planerat att göra en punktlista men sen kom jag inte på vad jag skulle skriva på den.. så det blev helt enkelt nada punktlista minsann.

Jag tar svaren på dom ganska självklara frågorna först(även om jag inte verkar ha några läsare..).

Nej, jag är inte speciellt brun. MEN jag planerar att bli.
Ja, jag har shoppat lite men jag är minsann inte nöjd på långa vägar.
Nej, jag är inte gift. Än.
Ja, i Turkiet kan man bada i havet även om det viftar röda flaggor lite överallt.
Nej, jag vill inte åka hem. Förutom att jag saknar mina små bötter hemma i Sverige :G
Ja, jag har varit med om en av de få regndagar som Turkiet faktiskt har. Det var inte lite regn, det var lite mer.. orkan. Inget som kan mäta sig med svenska vindar i alla fall.
Nej, jag har inget mer att lägga till på den här listan för tillfället.


Jag är helt säker på att det här var exakt det "ni" undrade över. Inte så att jag skrev ner en massa random saker som har hänt här eller så alltså.


Min meny på bloggen ser konstig ut på den här datorn (dvs den har hoppat ner till slutet av sidan..)era också kanske? (åh, det här har såå med Turkiet att göra..)

Kommentarer
Av: lovisa

sv: eller hur, älskar den låten :)

2010-06-25 @ 12:02:39
URL: http://chaitjej.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin