FORRREEEEVERRR.

Min dator finns i nedervåningen på mitt rum, så långt ifrån civilisationen som möjligt alltså. Med civilisationen menar jag väl övervåningen, för det är där mina föräldrar bor och där vi har typ.. allt, vardagsrum, kök etc..
Fast om man ska räkna med folk utomhus som civilisation(no shit Sherlock!) så är det faktiskt JAG som bor närmast ytterdörren...

ANYWAYS, det var inte det jag skulle haka upp mig på, utan det faktum att jag kan höra tv:n från övervåningen där min mamma just nu sitter. Jag har suittit här i ca. en halv timma.. eller lite mer kanske.. och har hört Forever med Chris Brown spelas en sådär.. hmm.. TRE gånger totalt?! Jag bli uppriktigt intresserad av vad hon egentligen kollar på där uppe faktiskt. Inte bara det att samma låt har spelats TRE gånger, men att dom, av alla låtar i hela världen, valde en med Chris Brown? Hmm..

Varför jag föraktar Chris Brown? Efter vad han gjorde mot Rihanna så har jag VÄLDIGT svårt att ens lyssna på hans musik. Kalla mig löjlig för att jag blandar in hans musik i hans "privatliv", men jag kan liksom inte förlåta det. Jag har tappat all respekt för honom helt enkelt. Jag lyssnade själv en del på Forever tidigare, innan jag tröttnade och fick höra att han nästan misshandlat sin flickvän till döds. Jag tycker ändå att jag har hyfsat bra anledning till att bojkotta hans musik, hyfsat i alla fall.

Kommentarer
Av: Åsa

Nu är jag allt för gammal för att ha hört en låt av honomm, tror jag. Eller så har jag hört en men itne vet att det är han. Hur som helst så bojkottar jag också honom nu! Tycker det är helt rätt att blanda in privatlivet i musiken, man vill ju inte sponsra en sån jävel och genom att lyssna på/köpa hans musik så gör man ju det.



TVI!

2010-06-17 @ 12:51:06
URL: http://asonet.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin