I'm not dead, but almost.

Jag är fortfarande vid liv. I alla fall lite. Jag har inte uppdaterat sedan mitt "sjuka-inlägg" när jag sa att jag hade ont i halsen. Denna halssmärta gjorde i alla fall att jag ett par dagar senare fick feber och nu sitter jag här och är förkyld så in helvete. Min röst är en knappt hörbar viskning för att jag hostar konstant och eftersom jag har väldigt svårt för att vara tyst, så blir jag bara hesare och hesare hela tiden. Jag har mest ont i lungorna men även i resten av kroppen för att jag har hostat så mycket.

Så det är så det ligger till. Åh, vad jag klagar. Det här måste säkert vara super-intressant att läsa :)

Det positiva den här veckan är att vi slutar skolan på torsdag = SOMMARLOV 8D
och på fredag åker jag + familj till Tyskland för ett dygn :) och den 20:e åker jag till Alanya i Turkiet :D

Så förutom att jag är extremt förkyld så är det mesta helt effing wünderbart just nu 8D




Åh, ge mig :G


Kommentarer
Av: fanny

åh sex and the city är så bra! :D har lånat den boxen av en kompis en gång mumms hehe

ja den är helt weird faktiskt.trueblood alltså! :P

2010-06-08 @ 23:08:09
URL: http://fannyelina.blogg.se/
Av: Amanda

sv: tack så mycket :D

2010-06-09 @ 07:47:18
URL: http://aamandasjolin.blogg.se/
Av: Erika

sv: dagen igår var väl sådär, men de är bara bita ihop! ;) fan va najz att du ska till tyskland och turkiet! :D hoppas du blir frisk innan dess bara :)

2010-06-09 @ 08:23:39
URL: http://erikajohanssson.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin