Vi kör på med en dagens. Bara för att jag aldrig gör det. Liksom.

Liksom är ett väldigt bra ord har jag upptäckt.

Dagens:

Kläder - ehm.. jadu.. blåmönstrad klänning och svarta shorts.

Planer - om min mage tillåter mig att gå ut ur hotellrummet är det nog lite shopping i lokala butiker som gäller.

Tummen upp - jag mår lite bättre.

Tummen ner - äcklig frukost. magen gillade inte läget.

Väder - hmm.. det är soligt här 360 dagar om året skulle jag tro? så, sol.

Mening - ...vadå?

Drog - The Dandy Warhols, grymt band det där må jag säga :G



Okej, det där var inge kul. Jag fattar inte hur folk orkar hålla på med outfits och "dagens-listor". Jag skulle aldrig orka ta kort på mina kläder varje dag. Det räcker med att jag tvingas se dom på mig själv hela dagen, inte skulle jag vilja föreviga minnet av alla mina så kallade "outfits" eller i mitt fall snarare, "det-jag-hittade-som-kändes-bra -kombinationer"




Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin