When one has completely no such life at all, he shall play with his webcam.

Do not fear, exakt såhär COOL ser jag ut just nu efter att ha hittat min gamla keps i en av mina lådor. Jag räknade just också ut att detta är andra bilden på mig jag postar på den här bloggen. Vilken amazing bild folk måste få av mig. De enda bilderna jag syns på är två lagom seriösa bilder tagna med en lagom dålig webcam. Underbart.



Vadå "bilden är suddig och mörk!? tänd en lampa pucko."? Klandra inte mig. Lathet är genetiskt.


Kommentarer
Av: Madde

Det är fint med mig. Vad ska du göra idag? Kram

2010-06-04 @ 09:13:41
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Av: j o h a n n a

sv; det låter inte så fel att få vara ledig och om solen skiner är det ju inte fel i alla fall !

jo vi fick sluta rätt så mycket tidigare idag, så kom nyss hem och ska bara ta det lugnt och ikväl blir der rix fm festival och vännerna....själv ?

kram !

2010-06-04 @ 10:52:58
URL: http://johannasofiaa.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin