Snaaaaart slut på bloggpausen.

Japp, min bloggpaus höll ju då i.. ehm.. 4 dagar. Så länge kunde jag vara utan att blogga här haha. Men nu ska jag alltså försöka komma igång, hittills har jag försökt fixa lite i designen men jag har inte gjort någon header än, så det blir lite som det blir tills jag orkar fixa en.

Som en trevlig avslutning för min bloggpaus, loggade jag in och fick se att jag faktiskt vunnit någonting för typ.. första gången i mitt liv skulle jag tro. Himlans trevligt :D
Priset var valfritt armband från nuknuk.se och det är tävlingen jag skrev om för ett tag sedan, hos http://enligtsissi.blogg.se

Och armbandet som jag valde var alltså detta:

Armband hjärta silver

Jag är SUPER nöjd kan jag ju säga! :)

Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin