Vi kommer alltid att leva, vi kommer aldrig att dö.

Tjinge, Hello, Hejsan, God morgon till just dig som vid detta ögonblick sitter och läser min blogg :)

Jag vet att jag inte har uppdaterat i ultrarapid det senaste, men nu ska jag nog vara back on track efter en hel natts sömn på mina villkor.

Jag funderar faktiskt på att ta mig an en ny bloggdesign, men det kommer säkert ta hela dagen(eller mer?)och jag har en del läxor som gärna också skulle vilja bli gjorde denna lördag. Jag får se hur det blir sen :)


Såå.. har ni haft en bra vecka? :)


Jag gjorde en sökning på Google med frasen "pigg" för att hitta en trevlig bild till det här inlägget.. jag blev väldigt förvånad när jag istället fick upp massa bilder på grisar.. hmm..


Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin