Ett stycke rubrik.

Jag kände för att blogga nu. Så då gör jag det, helt på eget initiativ. Utan några som helst hot från ett stycke vänner eller dylika varelser. Faktiskt.

Problemet just nu är väl att jag inte har någon aning om vad jag ska skriva. Det är som vanligt alltså. Viljan är på topp men inspirationen långt under noll.

Anyways. Igår var Hampen, Folhighetet och Näs-barnet på Halloween-fest som folk i min klass hade ordnat för alla estet-tvåor och alternativt också deras vänner. Det var't kul så länge det varade, alltså tills fritids-grabbarna från kommunen bestämde sig för att hälsa på i fritidsgården och tala om för oss att det är drog-förbud i alla fritidslokaler. Nada alkohol med andra ord. Yay. Där tog det partyt slut. Fast vi drack iochförsig inget, så att ni vet. Liksom. 

Alla skulle iallafall vara utklädda. Fia var emo, Noss var trollkarl och Hampus + jag var vampyrer. Lite fail med tanke på att jag glömde min mantel så fort jag steg utanför dörren och huggtänderna var för stora för att passa på mina tänder. Men som sagt, kul så länge det varade, eller iallafall den sista timman(observera att vi bara befann oss där i två timmar totalt).

Ett stycke übertuff bästis sitter och målar skärsår på armarna.



Ett stycke übertuff pojkvän skelar.




Jag borde plugga men jag känner inte för't va. Istället sitter jag och funderar på om man kanske, kanske, kanske kaaaanske skulle orka ta itu med något annat nyttigt som borde göras häromkring.


Näe. Kanske inte va.

Kommentarer
Av: Felicisfotografi .

Åh tack så mycket :) hur mår du? kram

2010-11-04 @ 20:26:19
URL: http://feliciasfotografi.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin