In this world, it's not all the money that's evil, it's the ones who choose it over life.

Sitter och har lite Good Charlotte-nostalgi med mig själv här i min ensamhet. Folkkksen är och inskaffar en "ny" bil, varför är fortfarande lite oklart för mig eftersom vi inte har någon direkt använding för den. Så jag har roat mig på bästa sätt här hemma under dagen. Alltså, rakat benen, pluggat svenska och suttit vid datorn.

Måste dock påpeka att det inte hade suttit fel om det faktiskt hade varit lite varmare i mitt rum. Eller om Hampus var här. Eller om jag kunde sluta vara så hungrig. Eller om jag kunde sluta vara så trött. Eller om mina höftben krympte. Eller om det bodde femton irriterat IQ-befriade zebror under min säng. Särskilt det där sista då, det hade vart nåt.







Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin