Överdrivet produktiv.

Jag har känt mig yttest produktiv idag. Eller ja. Jag är iallafall nöjd med det jag har åstadkommit den här dagen, om man nu ska vara exakt.

Idag började mitt nya nyttiga, lite lite lite, bättre liv. Än så länge har övergången till mitt nya och nyttigare liv gått nästintill utmärkt, nästan lite för bra. Jag vill liksom göra allt. Jag vill plugga matte, blogga, göra en ny bloggdesign, gå ut och fota(detta känns lite långsökt dock, ty det är mörkt utomhus), äta pastasallad, skriva dikter, springa runt i cirklar, sätta alla hästar jag ser i badkar, äta en banan, peta ner en orangutang från ett hustak och sortera alla min båtar i alfabetisk ordning. Ja, ungefär.

Äh, jag får väl göra allt samtidigt helt enkelt. Inga problem.

Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin