Efterlyses: matvraks mysighet.

Dessa sablars fördöma katter.
Jag blir uppriktigt irriterad på att dom jävlarna alltid ska gå och försvinna när man just lärt sig att älska dom.

Så nu sitter jag här och lipar för att kattjävel har varit borta i snart tre dagar, en katt som dessutom aldrig lämnar huset för mer än en kvart och alltid passar mattiderna.

Dags att komma hem nu Niki, vem ska annars påminna mig om att det är matdags mest hela tiden?












Det är väl nu jag börjar inse att hon nog inte kommer komma hem.


Åh.

Kommentarer
Av: ica

Hej hur mår du? :)

2010-10-28 @ 19:23:59
URL: http://justmeangelica.blogg.se/
Av: SANDRA-EN BRA BLOGG!!

fin kisse :)

2010-11-04 @ 20:12:08
URL: http://saandraans.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin