Onsdag, va?

Jag har inte bloggat på ett tag. Obviously. Jag har haft ångest pga. skolan, varit trött och allt det där så jag hoppas att ni ursäktar mig. Ni, alla ni som förmodligen av en slump har klickat sig på den här sidan.

Jag har inte haft den bästa av veckor, i alla fall har den inte börjat så trevligt. Allt har bara känts så värdelöst, tråkigt och jobbigt(jag hade matteprov igår vilket nog kan ha haft en ganska stor inverkan på mitt humor). Som tur är så fick min vecka dock en plötslig vändning efter skolan idag, då en viss människa gjorde den som bara han kan. Förmodligen också helt omedvetet. Ganska fint tycker jag.

Imorgon är skolan inställd för min del och planerna för imorgon är ännu ganska oklara. Allt jag vet är att jag ska sova. Och träna.

Det här blev ju ett himla roligt inlägg det här, men så blir det när jag är trött kära ni.

Jag avslutar med ett underbart citat av Hanna Karlsson från mattelektionen idag:


"Ja, så här.. ett.. två.. tre... och så en TILL!" *pekar på mig, Ellis, henne själv och sedan på den tomma stolen bredvid henne.*


Hon skulle alltså beskriva siffran fyra efter att hon talat med sin wünderbare medhjälpare, miniräknaren "Herr Sharp".

Kommentarer
Av: Ida

Du kommer väl ihåg att fråga något i frågestunden?♥

Passa på att fråga nu för den avslutas ikväll eller imorgon!

2010-10-02 @ 13:29:24
URL: http://idahtt.blogg.se/
Av: sanna ;3

asså älskar att läsa din blogg :O



sv; förstår precis hur du menar ..

2010-10-03 @ 12:05:13
URL: http://handlingar.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin