Vi kör en till. För att ni tycker att det är så extremt roligt att läsa mina svar, liksom. Verkligen.

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"And I, allegedly being a Mormon girl, was supposed to keep my feminine thoughts pure."

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Ett blått plastglas á la sommarvistelse på Konsum i Hunnebostrand

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Valvakan. Mycket upplyftande, absolut.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
22.17?

åh, 22.15. nära.

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Tv:n på övervåningen, att min stol knarrar varje gång jag rör mig(det var det där med dieten..)och absolut ingenting annat.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Hm. Nu hade jag tur. Det var faktiskt bara någon timma sedan. Jag vattnade kaninerna, som vi säger här hemma hos mig.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Blöggggar.

8. Vad har du på dig?
Åh, sånna snuskheter. Jag antar att det skulle bli lite översensuellt här i bloggen om jag skulle få för mig att tala om för er att jag just nu har på mig ett par blåa mjukisbyxor från sjätte klass, ett smutsigt randigt linne och en vit fleece med päls. Åh. Jag är så sensuell.

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Nä tyvärr... jag sov.

10. När skrattade du senast?
Jag gick på toa nyss och råkade i förbi farten se mig själv i spegeln. En hyfsat underhållande syn om jag får säga det själv.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Två canvastavlor, en klocka, en grön elefant-hängare(en sån som man hänger sina elefanter på, alltså), en Good Charlotte-plansch, en Rolling Stones-plansch och en ytterst hotfull tiger-plansch.

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Sett? Näe. Men jag luktade just på mina händer. Fisk...

13. Vilken var den senaste film du såg?
Hot Chick.

14. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Okej. Jag är rädd för att bli ensam. Jag drömmer ofta att jag dör(WTF?). Jag får ofta panikångest om jag blir tillräckligt stressad. Och sist men inte minst... don't hate on me.... jag har YTTERST svårt för folk med glugg, varför kan jag inte riktigt förklara, det är nästan så att jag skulle kunna klassa det som en fobi. Därav röstar jag inte heller på Folkpartiet i valet. Jag kan inte rösta på ett parti som har en partiledare med en mini-vagina mellan tänderna, det kan jag bara inte.


Fast. Jag hade inte röstat på dom ändå.


Var det en sak man skulle nämna här?

15. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Att alla någon gång skulle få chansen att vara riktigt lyckliga.

16. Tycker du om att dansa?
Yesbox, inget jag skulle skryta med för allmänheten men jag har mina stunder.

17. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
NEJ! Aldrig, jag skulle aldrig överväga att flytta utomlands. Jag skulle aldrig kunna lämna mitt hemland.

Fast med närmare eftertanke.. jag bor redan utomlands.

18. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
"Du Maria, nu ska du få dig en alldeles egen dromedar."



Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin