Control yourself, 'cause the man in the sky is a tyrant and a lonely psychopath.

Spanska kursprov imorgon klockan 8.30. Lyckligheter mhm.
Näe. Jag vill inte. Har ingen lust. Kan ingenting. Men vissa saker måste man. Även fast man inte vill. Jag gillar inte sånna saker. De tvingar mig att göra saker. Som jag inte vill. Och det gillar jag inte. Okej.

Känns helskumt att vara tillbaka i skolan efter det där korta men ändå evigt långa påsklovet. Känns som att man inte har haft lov alls faktiskt. Allt var som vanligt. Det känns som att föreställningarna vi hade innan lovet aldrig har hänt och som att vi aldrig har varit ifran skolan. Påsken har iallafall inträffat, det påstår åtminstone min kropp vid det här laget. Hittade ett paket små chokladägg i förrådet idag också, som jag självfallet var tvungen att proppa i mig en del av.

Ångest och andra härligheter inför skolarbeten för tillfället, gillar inte läget - så att säga. Men imorgon kan nog bli en trevlig dag tror jag. Det gäller ju att ta en dag i taget. Imorgon blir det nämligen picknick i parken efter skolan och dagen avslutas senare med en vårkonsert som musikesteterna håller i. Mys. Vardagen har sina fina stunder den med.


Kommentarer
Av: FOLiE

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHHHHHhhhhhh! Du bloggar för lite.

2011-05-01 @ 14:13:36
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin