Prahahahaha-get.

Imorgon bär det av mot Prag grabbar.
Beräknad avfärd: 04.00 söndag morgon.

Åh, ljuva morgonstund. Mhm. Bussresan som vi åker med avgår klockan 08.00 från Malmö, därför den tidiga avfärden. Så idag blir det att lägga sig tidigare än man hinner vakna. Ungefär. Måste bara göra klart allt det som måste göras först.
Det är också beräknat att vi skall vara i Prag redan imorgon kväll, så resan imorgon totalt blir nog på 100 mil. Åh.
Just nu känner jag mig inte särskilt peppad på att åka överhuvudtaget, men vi får väl se om jag ändrar mig med resans gång.

TJINGE! Jag är tillbaka torsdagkväll.


Kommentarer
Av: Naross-Noss

åh, ha det superfräs på stället grabben :G

2011-04-17 @ 10:00:20
Av: FOLiE

Jag vill åka till Pragggggggggggg :G:G:G

2011-04-17 @ 13:59:43
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/
Av: lovisa

fin bild!

2011-04-20 @ 12:42:43
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin