Kära vänner.

Rubriken har absolut ingenting med något i inlägget att göra, kände bara att det var dags att tilltala er med vänligare smeknamn.

Här sitter jag och försöker krysta fram en powerpoint mitt i natten(tyvärr är jag dock inte gravid i dagsläget även om ordvalet nu skulle kunna antyda något annat), en powerpoint om Arbetsmiljö och Säkerhet, mer specifikt. Det går ju lite sådär när man sätter igång två dagar innan ett flera veckor långt projekt skall redovisas och vara klart. Har inte heller planerat in någon tid till detta under morgondagen, utan kommer vara fullt upptagen med att fika con los bästisar. NOSS, har du inte ännu besökt det sociala nätverket innan onsdagens gryning föreslår jag att du.. gör det. NU. Och talar om för bästisar att du inte vill något hellre än att fika med dem efter skolan, mmkay? :G

Bra. Då var det bestämt. Dags att återgå till rättigheter vid utlandsarbeten..


På tal om fika, här följer en bild på ett par extraordinära cupcakes vi lyckades åstadkomma tidigare under hösten.

 

Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin