Mitt mjölfria liv.

Idag, från och med nu, börjar min glutenfria-test-diet. Jag har ganska starka onda aningar om att jag nog är glutenintolerant och tänker därför göra ett litet test på mig själv och se om jag mår bättre av en mjölfri diet. Känns faktiskt nästan som att jag bantar för att jag hela tiden måste tänka på vad jag stoppar i mig. Dock så måste jag väl erkänna att jag just åt en bit glutenfri-kaka som dödade lite av den där bantingskänslan.

Anyways. Nu väntar jag ivrigt på resultatet va..

Kommentarer
Av: FfffoooHHwWwlllL

Jag råkar av någon anledning ha glutenfri skinka hemma, om du är hungrig liksom 8D

2011-01-15 @ 18:23:10
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/
Av: Therese

Att vara allergisk mot Vetemjöl är jobbigt, Är själv det.

Har inte tålt de sen man var fyra år.

2011-01-17 @ 10:24:26
URL: http://bondebrud.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin