Jag vill inte vara ensam om jag inte får vara det med dig.

Hola. Så att säga.
Så gick helgen mot sitt slut och här sitter jag och är fullkomligt sysslolös efter ett badande av en mycket motstridig hund. Själv känner jag mig ganska motstridig gentemot disken på övre plan. Hunden är dock lika lycklig som alltid efter att ha överlevt ännu ett bad.

Imorgon blirää äventyr i vilsegåendets tecken i den stora, farliga staden Göteborg. Viss secondhand-shopping är även inplanerad, tillsammans med ett besök på det wünderschöna Crépes-stället vars namn förblir okänt. Annars är det spontanitet som står på schemat skulle jag tro. Ren impulsivitet i hel rätt umgänge :)


Teeny-tiny små flickor, sommaren -10
Så sjuuuuuuuukt länge sedan bryydduduuduauarr!!!111


Nej.


Kommentarer
Av: FOLiE

Nej.

2011-07-24 @ 17:49:52
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/
Av: ronja

fin blogg :)

2011-07-29 @ 17:50:57
URL: http://erikssonochbystrom.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin