Morret med porret - Morris.

Min hund är deprimerad då han blev av med sina kära kulor tidigare idag. Snacka om macho-jycke där, klarar sig inte utan sin manlighet utan att må dåligt.

Skämt-o-sido(även fast man inte ska skämta på andras bekostnad, särskilt inte ledsna hundars). Han kom hem för en stund sedan och har efter det spenderat sin tid med att se ledsen ut. Nog för att han är hög på smärtstillande, men han ser allvarligt deprimerad ut med den där stora besvärliga tratten runt nacken. Ingreppet utfördes pga. att man hittat en växande tumör i testiklarna. Det visade sig efter det här besöket att han även har något liknande i halsen. Stackars hund.

Glada, livsnjutande pudlar som bryter mot tyngdlagen(han har svårt för att stanna på marken) borde inte få bli gamla och sjuka. Det är bara sorgligt. Nackdelen med att skaffa husdjur - ingen är evig. Attsing..


Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin