Och så börjar jullovet glida mot sitt slut.

And now it ends.
Kan inte påstå att jag saknat skolan något fruktansvärt. Mitt lov har galloperat förbi alldeles i lagom takt och jag har inte under någon tid känt att jag skulle velat förkorta någon del, snarare tvärtom. Idag känner jag mig förkyld och seg, så jag spenderar helst min dag(ar) framför kära Sims som alltid lyckas roa mig något enormt, vilket humör jag än befinner mig på.

"Min graviditet har på sistone fått mig att känna mig lite.. misstänksam".



"ÅHHhhhhhh....! HÅR!"




"Forever Alone".




"Fan. Vad hände igår egentligen? Och varför ligger det hår i min säng..."





Kommentarer
Av: Föhöhöhöhöhöhöhhöööööl

Din hüd är ju som smörkräm nu för tiden, ich längtar tills mina ärr också läker ihop som dina har gjooorrrt :G

Åh, forever alone <3

2012-01-08 @ 20:17:26
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin