Det som händer utan några handlingar.

Har egentligen inte haft särskilt mycket på gång denna söndag utan har bara dragits in i lite spontana saker. Helt plötsligt har jag en roll som stadsbo i en föreställningen som heter Frufällan och skall spelas ute i Äskhults by. Helt plötsligt är jag med i två produktionsgrupper för Frufällan, kostym & PR, varav en har möte redan nu till veckan. Även två rep äger rum nu nästa helg. Shiääät assååå. Saker händer så fort nuförtiden. Man hinner inte riktigt med.

Mitt i allt ska skolarbete orka åka in i tid. Måste ta mig tid att planera inför kommande lektioner och andra teaterevenemang och kanske även eventuellt börja ta tag i projektarbetet. Ett roligt litet mystecken är väl att studentmössorna äntligen dyker upp på onsdag, det känns ju iallafall som en liten lättnad i allt kaos. Till råga på att övningskörde jag med växellåda idag för första gången. Usch. Det där behöver nog övas på.

Kommentarer
Av: joanna-livet med Aspergers syndrom!

Hej! Jag heter Joanna och är 24 år och när jag var 14 år så fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppen hjärtat om livet med diagnoser för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är lika värda trots bakgrund eller diagnos:)

Så besök gärna min blogg:)

Kram



Ps. Har massa tävlingar med fina prisen och även en dagens blogg tävling varje dag där du har chansen att bli länkad inför mina 400-800

unika läsare dag så passa på att anmäla dig:)

2012-03-14 @ 20:52:44
URL: http://domkallarmighannes.com

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin