Femhundringar.

Fick en smärre chock när jag loggade in nyss och såg att jag totalt missat att uppmärksamma mitt senaste inlägg då det var det 500:e inlägget jag skrivit på den här bloggen. Inte en alltför stor siffra om man jämför med några av de mer erfarna bloggarna men ändå en milstolpe för Entrevistas utveckling.

Eller okej. Egentligen kan jag inte säga att jag bryr mig så mycket. Kände bara att det behövdes sägas.

Sitter hemma hos Humpe nu och inväntar el pojkväns återvändande från tvättkabinen. Dagen har varit lång och tråkig som de flesta tisdagar och nu för kvällen inväntas hetsiga och intensiva Pokemón strider sinsemellan. You heard me.

Har för övrigt köpt vårens första svala plagg idag. Ett par trekvartslånga röda byxor från H&M. Eftersom jag inte äger någon modeblogg har jag dessvärre inte förevigat dessa på något fotografi och har inte för avsikt att göra detta heller, ville bara dela glädjen i att köpa kortare plagg med er. Även fast ni kanske inte tjänar något på det, eller vad vet jag. Tekniskt sett tjänar inte jag heller något på det. Plånboken känns smärtande tom, en hundralapps förminskning på kontot innebär en förlust på halva min förmögenhet. Hej, jag är student.

Gammal arkiv bild bara för att bilder är kul.

Hunnebostrand - jag saknar dig.


Kommentarer
Av: Isabelle

Sv: jo, det är det verkligen..

tack så mycket :)

2012-03-06 @ 18:08:44
URL: http://belliizz.blogg.se/
Av: esther

sv: taack<3 grattis förresten;)

2012-03-06 @ 19:36:28
URL: http://zuccini.blogg.se/
Av: Kletigaste geten i djungeln aka Da Nose

Het knöl jag har på handleden. Om man stirrar på den länge nog börjar armen + handen se ut som något exotiskt djur med tuppkamm :G

2012-03-07 @ 18:08:21
Av: Mary

Sv; Man blir duktig av övning...bakat mkt i mina dar :P ;)

2012-03-07 @ 19:25:59
URL: http://madebymaryblogg.blogg.se/
Av: Föhöhöhöhöhöhöhhöööööl

HAHAHAHAHAHA åh Näsas kommentar!



Själv saknar jag inte Hunnebo alls, och inte dig heller för den delen.. pfft... det är ju inte alls så att vi aldrig träffas eller så :^^

Nu tänker jag fortsätta lyssna på häftig japansk musik helt bästis-lös.

2012-03-09 @ 18:47:18
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin