Tjena grabbsar.

Sjukling på schemat även idag.
Denna gång med sällskap av en pojkvän med samma symptom dock. Så vi sjukar oss tillsammans. Blandar baciller och sånt mysigt.

Idag hade jag gärna velat vara ägare till detta:

Jumpsuit , Chiffon Tie Playsuit , Ax Paris - NELLY.COM

Jackor , Julie Jacket , Nelly Trend - NELLY.COM

Klänningar , Striped Skater Dress , Ax Paris - NELLY.COM

 Festklänningar , Myra Mini Dress , Vero Moda - NELLY.COM

Om man nu ska ta och leka "modeblogg" som har pengar och sånt.
Vilket man inte har. Dock så fyller jag ju år om... två veckor? En tidig födelsedagspresent kanskeee?

Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin