Kjolar, kjolar och lite fler kjolar.

För att försöka motarbeta antalet inlägg som är skrivna på vintern på denna blogg(pga. brist på uppdatering under våren) så skall jag nu presentera ett antal kjolar jag gärna hade stoppat i garderoben. Varför detta plötsliga kjolbehov? må ni då fråga. Jo, det är såhär.....
 
Äh. Jag gillar att shoppa. Och kjolar är himla fint! Så...
 
 
Kjolar , Kim Short Front Skirt , Rut&Circle - NELLY.COM
 
 
Kjolar , Mei Linn Skirt , Vero Moda - NELLY.COM
 
 
Kjolar , Katie Plisse Elastic Shorts , Only - NELLY.COM
 
 
Bildstorlekarna blev ju inte heeeelt symmetriska, men kjolarna duger. 

Kommentarer
Av: lydiamolins.blogg.se

Super fina! Allt bra?

Svar: Jadå! Allt bra med dig?
Maria Korte

2013-05-25 @ 21:07:18
URL: http://lydiamolins.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin