The life

Har halva morgonen försökt ladda ner en gratisversion av the Sims 3 Stadsliv som Sims bjuder på, men efter X antal försök att koppla samman mitt Origin-konto med mitt Sims3.com-konto ger jag nu upp. Tror EA Games gör det här med flit. Lockar med något som inte fungerar. Da laif. 
 
Nåväl. Idag är en rätt gosig dag för övrigt. Jag är hemma och är förkyld och lever livet. Ska spela lite spel och eventuellt ta en promenad med pojkvän som är hemma över hans sportlov sen. 
 
Taggar även för Ullared på fredag!!!!!!!!

Kommentarer
Av: Den lille homo

Ulle-bulle is the business! Längtar som bögar trots att jag är pank :GGGGGGG

2014-02-08 @ 18:19:32
URL: http://fohl.blogg.se

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin