Trötthet och fonetik.

Hej hallå!
Här sitter jag och ska plugga fonetik.
Istället råkade jag minnas att jag har ett oanvänt presentkort till Nelly.com och började luska lite på vilka varor som skulle kunna bytas ut mot det där presentkortet...
Det slutade med att jag nu har en grå vardagsklänning på väg hem till mig och att jag är ett presentkort fattigare. Klänningen kostade 179:- men jag betalade bara 79:- efter presentkortet. Rätt värt skulle jag säggg. 
Nu tror jag att jag måste gå koka lite mer té och fortsätta med pluggandet, är riktigt seg i huvudet idag...
 
 

Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin