Livet.

Rätt specifik rubrik på det här inlägget alltså. Livet, liksom.
 
Det är ungefär så jag känner mig nu. Lite förvirrad. Trött, lite stressad, lite glad, lite ledsen, lite mätt och lite hungrig. Rätt förvirrad alltså. Iallafall sitter jag här och äter gifflar och ska läsa till tentan i Hiragana jag har imorgon. Går väl sådär. Känner mig rätt uppgiven. Nåväl, vi får väl se imorgon! Har iallafall varit sjukt trött idag och hoppas på att morgondagen för med sig lite mer pigg...het.
 
Jao jao! 
 
Dem giffles, yeah.
 
 

Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin