Frukost/lunch och in till stan!

Har precis ätit två rågbrödsmackor(kärlek på det <3) och om en halvtimma ska Fia och jag bege oss till centrala Hove och närmare bestämt Iceland där vi ska handla mat. Iceland har ganska billig fryst mat och är perfekt när man ska handla kött, grönsaker och vanliga mjölkprodukter. 

Idag kommer Fias föräldrar hit och ska stanna till på söndag, så jag ska väl förhoppningsvis försöka plugga och få något vettigt gjort under helgen när jag är ensam... (egentligen vill jag bara spela Sims)

Outfit idag:

Tröja: Junkyard XX-XY
Byxor: Dr. Denim






Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin