Strandhäng, värmebölja och Tesco

Helt plötsligt kom sommaren till Brighton! Det har varit helt sjukt somrigt idag, vilket har firats med besök på stranden och glass på uteplatsen. Igår lyckades jag göra klart en uppgift i psykologin, så jag firade med att vara lite ledig idag. 

Vi gick först till stranden och hängde där i solen ett tag. På vägen hem handlade vi på Tesco och köpte glass som vi sedan konsumerade på uteplatsen hemma. Imorgon ska vi få klappa hundar på skolan då Sussex Caring Pets kommer på besök, sjukt taggad!!!

Hade helt extremt fett hår idag så det blev mysse hela dagen lång. Ingen perfekt klädsel för 15 grader och sol....

OOTD:
Mössa - Lager157
Tröja - The Black Label Collection/Lager 157













Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin