Choklad och litteratur på kvällskvisten!

Den känslan när man sitter och äter choklad i en ihopkurad ställning, tappar lite innanför tröjan och måste titta i magvalkarna för att se så inget hamnat där.....
 
Lagom fantastisk känsla!
 
Ikväll ska jag försöka få ihop en början till någon av alla uppgifter jag ska ha gjort klart i skolan nästa vecka. Läser nämligen två kurser på distans till Sverige också, bortsett från C-uppsatsen här i Brighton. Kurserna heter Litteratur & Genus och Litteratur & Psykologi och behandlar just detta. Eftersom alla kurser jag just nu studerar handlar om litteratur, innebär min lediga tid ganska mycket läsning... Bäst att börja!
 
 

Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin