Nattlig uppdatering av dagen i Brighton!

Det blev en lång men väldigt trevlig dag i släktingars sällskap i Brighton. Vi strosade först runt i The Lanes och kikade i affärer. Jag fick med mig en efterlängtad vimpel hem från en utav inredningsaffärerna! Så lycklig! Postar bild när jag har fått upp den på väggen tänkte jag.

Sen fikade vi, gick upp på North Street och till Primark, och hem igen. På kvällen åt vi på en mysig restaurang i South Lanes och spenderade därefter resten av kvällen chillandes på hotellrummet.

Nu är jag trött och det är hög tid för sömn om jag ska orka med morgondagens bravader också! 
Tyvärr blev inte bilderna jag tog idag så fantastiska som jag hade hoppats och är heller inte så många som jag hade tänkt, men här kommer ett urval!








Vet inte riktigt vad som hände, men jag verkar ha tagit typ alla bilder helt snett??
Livet alltså...


Och så till sist min favorit, Lionel ❤️



Kommentarer
Av: Fia

Lionel <3

2015-03-22 @ 14:24:21
URL: http://fohl.blogg.se
Av: Erica

Härliga bilder :)

2015-03-23 @ 13:44:59
URL: http://nouw.com/eswensson
Av: Carolina

åh vilka underbara bilder, åker till england imorgon. Hade helt missat brighton, tack för tips <3 ser helt magiskt ut!

2015-03-27 @ 00:18:52
URL: http://acarolinas.blogg.se

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin