Tangfastics

Det här blir nog första och enda gången(eventuellt) som jag kommer ägna ett helt inlägg åt en viss godissort. Nämligen mina älskade Tangfastics. Har inte tidigare sett dessa i Sverige(rätta mig om jag har fel, men jag tror inte att de finns att köpa där) utan fann dem först i januari när jag flyttade till Brighton. Så goda!
Kanske inte skiljer sig sådär fasansfullt från andra geléiga-sura-gottesaker till smaken men ändå kan jag inte låta bli att älska dom. Det må låta patetiskt men jag lär nog sakna dem när jag flyttar hem till Sverige igen. Om jag inte redan har hunnit tröttnat på dem tills dess...(eller packar med typ 23479374 påsar i resväskan).
 
 
Goda är dem alltså!!!
 
Ser ni hur innerligt jag njuter av att posera med påsen eller?
 
 
 
 

Kommentarer
Av: Jessy

Sv; Verkligen, gud va härligt! :D Tack så mycket och detsamma kram!

2015-03-18 @ 06:24:58
URL: http://www.nouw.com/jessygunnarsson

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin