Sommar i England

Halllåååå!
 
I torsdags firade jag födelsedag och är numera 22 år. Jäklar alltså, identifierar mig fortfarande som någon som är runt 14-17. Ganska stor marginal där.
 
Födelsedagen firades med tårta i Hove Park följt av häng/gos/tupplur hemma och Eurovision senare på kvällen. 
Vi drack, åt och chillade och helt plötsligt var födelsedagen över. Helt plötsligt var klockan tre på natten och Fia och jag vaknade av att vi låg och skedade i min säng efter att ha däckat några timmar senare...
Födelsedagen var himla mysig i alla fall och det känns väldigt äventyrligt att för en gångs skull inte ha tillbringat den i Sverige. 
 
Om en vecka och en dag kommer min mamma hit och hälsar på igen. Först ska vi tillbringa några dagar i förhoppningsvis soliga Brighton och sedan tar vi tåget ner till London för ett par dagars vistelse där. Taggad till tusen! Hoppas även på skatteåterbäring typ ungefär exakt precis när jag är i London och kanske vill handla något....
 
Här kommer lite bilder från födelsedagsfirandet!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Av: milina.blogg.se

Vilka fina skal!

Svar: Tack så mycket!
Entrevista

2015-07-23 @ 19:06:39
URL: http://milina.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin